Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, July 3, 2012

Ramadhan vs Acai Berry

Yeayyyy... Berita baiklahhhh.. Sempena bulan Ramadhan nanti, Acai Berry ni tetap boleh dimakan walaupun time bulan puasa.. Macam mana caranya?? Syhhhhh... Ni nak habaq mai.. Caranya adalah dengan memakan Acai Berry ni selang sehari.. Jadi kalau sebulan kita puasa 30 hari, maka kita akan makan 15 biji je.. Hmmmm.. Aku dah cuba dan supplier di Jakarta pun bagi cadangan macam ni jugak.. Jadi apa tunggu lagi.. Mari-mari order Acai Berry.. Jgn kita jadi mangsa sindiket ye.. Ada customer saya di Bintulu telah tipu dia.. Hmmm nak buat macam mana.. Saya dah sehabis baik nak membantu, tp katanya harga saya mahal.. Ok.. Pilihan masing-masing kan.. Rm90 setimpal apa dgn hasil yg kita dapat ..hihihihi... Dan akhirnya, dia juga order dgn saya.. Jgn lupa sms atau whatapps di talian 0123962707 utk order Acai Berry ok..
Hidup sihat, aman bahagia.. Cherewahhhhhh...

No comments: