Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, February 21, 2012

Kerja Gila!

ni kisah 19 Februari 2012.. kalau tengok kat pic atas ni mmg x de bendakan.. stakat tiket kapal terbang mas yg ekonomi je pun.. tp cuba tengok tarikh dan waktu penerbangan.. tarikh yg sama cuma waktu je yg berbeza.. lawak giler rasa.. aku pegi jakarta tu mcm pegi melaka pastu balik kl balik.. lepas ni nan hado ye benda giler mcm ni.. ok tu je nak citer.. ;)

2 comments:

Hanis Azla said...

kelas aida.. balik melaka dan pergi jakarta macam sama aje jaraknya boleh ulang alik gitu he..he..

Aida said...

Kak hanis, ni gara-gara terpaksa ni.. Kalau tidak pasti dah duduk 2-3 hari kat sana utk shopping.. Hehehe