Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Friday, April 20, 2012

Sijil Halal Acai Berry Capsuler

pic kat atas ni adalah sijil halal yang telah dikeluarkan oleh jabatan agama di indonesia.. almaklumlah, benda-benda makan especially ubat mmg kena lah tengok kan.. nanti dah jadi darah daging, susah plak..
pic yang atas ni plak adalah kelulusan dari jabatan kesihatan indonesia.. maknanya ubat ni ada kelulusan dari jabatan kesihatan.. mcm kita kat malaysia kan ada kementerian kesihatan kan.. samalah function dia..
last pic ni adalah ujian bahan di lab.. maknanya ubat ACAI BERY CAPSULES ni mmg selamat dimakan.. jadi saya pun beranilah nak makan dan berani jugak nak mengajak kawan-kawan mencuba product ni.. kalau saya boleh hilang 4kg dlm masa 3minggu, pasti kawan-kawan pun bolehkan.. ada customer saya lelaki dah turun 3kg utk tempoh 2minggu.. tp dia mmg x amik nasi pun.. cuma gantikan dgn bubur nasi berlauk.. jadi saya pun dah tiru cara pemakanan dia.. hihihi.. jgn malu dan jgn segan utk sms saya ya! ni nombor saya utk dihubungi.. 012-3962707.. nak email pun boleh kat noraidaabdullah@gmail.com..

4 comments:

Hanis Azla said...

wah.. terus teruja nak order 1.. nnt akak call aida ya..

Unknown said...

Kak hanis, pasti boleh kakak.. Hihi..

eminoun said...

Yg ni sama ke dengan yang ABC dari China tu ek? confuse la banyak sgt version..huhu,....saya berminat nk try..sbb housemate saya ade cuba 1, berkesan..tapi packaging nye lain...dia beli online juga..tapi tu la..lain plak rupanye..ni yg mana satu ek?

Unknown said...

Yg ni mmg ada kelulusan.. Kalau berminat bley SMS saya..