Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, June 26, 2012

Acai Berry Lagi!!

nilah pic kotak acai berry yang original ye.. jgn ditanya saya kenapa kotak saya berbeza.. ada yg tanya kotak dia gambar berry je kat luar.. x de pun pic perut yg slim ni.. mcm saya cakap, product ni yang ada gambar mcm ni je yang berdaftar dgn kementerian kesihatan indonesia.. selain tu, ujian lab dan kelayakan sijil halal juga telah diperolehi.. jadi, pada sicantik dan sitampan diluarsana tu jgn tunggu lama-lama utk mendapatkan berat yang ideal.. mudah saja.. call/msg/whatapps di nombor 0123962707.. ;)

3 comments:

ayssya said...

msh byk ke stok? hehe nak kumpol duit dulu..
kalau pos ke swk brapa ye?

Aida said...

Masih banyak stok.. Kalau ke Sarawak tambah rm10 je.. Tp amok 3 Kodak pun rm10

LiEzA said...

nak tahu la harga dia berapa? pastu kalau nak peknen boleh ke mkn aai berry nie?

my email : mizz_liezasta@yahoo.com.my

tq in advance