Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, June 26, 2012

Darah Tinggi, Sakit Jantung dan Kencing Manis


3 jenis penyakit kat entri ni mmg x boleh makan Acai Berry.. sbb tu pada yg msg dan berminat nak beli, saya akan tanya 3 jenis penyakit ni.. bukanlah nak jadi doktor atau pakar pun.. tp kalau dah cakap x bley makan x kan nak cari penyakit kan.. jadi maaflah pada sahabat, kakak-kakak, abang-abang yg kalau tidak selesa jika saya tanya 3 penyakit tersebut.. selagi boleh dielakkan, kita elakkan.. Saya pun x nak tanggung risiko utk jual pada mereka yang menanggung sakit ni.. ;)
Pada yang nak order, satu botol tu RM90 + RM6 utk postage.. tp kalau amik 2 hingga 4 botol postage tetap sama RM6 jugak.. pos hari ni esok sampai.. jgn lupa.. ringan kan tangan utk call atau msg ye.. ;)
0123962707

2 comments:

Hanis Azla said...

ok.. akak boleh order sbb belum ada penyakit2 tu..

Aida said...

Hihi... Tq for support kak..