Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Sunday, December 20, 2009

:: 7th Anniversary ::

20 Disember datang lagi .. yeayyy .. Alhamdulillah .. hari ni genap 7 tahun usia perkahwinan aku dgn mr hubby .. hari ni aku tak pegi class sbb kaki dan badan aku sakit gara-gara pegi genting bawak the kiddos dgn bff aku fara .. hari ni tak tau nak buat apa tp dlm kepala ni cuma pikir nak pegi lunch kat luar sempena hari istimewa ni kan .. tambah lak gaji dan bonus dah masuk kan jadinya kat kepala ni memacam benda nak direncanakan .. tp yg paling penting nak pegi survey baju dan kasut sekolah adin .. tahun ni kan adin naik darjah 1 .. 2hb jan 2010 dah kena pegi utk sessi orientasi .. dah naik darjah 1 dah anak aku ni .. mcm tak percaya je .. pastu badan dia pun dah makin berisi ..
ok balik pada hari anniversary aku ni, sebenarnya aku tak beli pape pun utk mr hubby .. cuma mlm tadi je wish kat dia .. dia cuma respon "ha'ah ekk .. 20 hb .. " org lelaki kan .. tp aku tak kisah pun .. ok .. nanti kalau ada pic kita org pegi mana nanti aku tepek balik ye .. ni aku off nak bersiap-siap pulak .. daaaaa

** Makan dan bersantai di Secret Recipi je ..

No comments: