Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Saturday, December 26, 2009

Badak VS Abg

aku baru je jumpa pic ni .. pic ni masa bawak dorang pegi tasik perdana .. kat play ground tu mmg ramai org kalau weekend atau hari cuti .. semernya nak beriadah .. aku pun sempatlah goreng ayam instant dgn karipap instant .. sbb dah lama tak bawa dorang pegi taman dinasour ni .. dlm 1 jam jugak kot lepak kat sana .. sempat lah kita org makan ice cream semer kat sana .. masa on the way nak balik, lalu lah kat area pokok yg ada gambaran dinasour .. pastu sesedap dan sesuka hati je anak aku melabelkan dinasour tu semer .. yg paling besar tu anak aku bley cakap "yg besar tu abang (panggilan utk abg ipar aku kira bapak saudara anak aku lah)" siap dia sambung "Besarrrrrr punyaaaaaa" hahaha .. kot tau abg ipar aku, habis lah lunyai awak adin .. ni pic dinasour tu ..


entah apa lah yg 2 beradik ni duk cakap kan ..

No comments: