Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Monday, August 23, 2010

Pengajaran

mcm yg korang tau, adin kan kena buli kat nursery kan .. pastu hari jumaat lepas, aku terus tanya cikgu jida .. apa kisah sebenar .. rupanya naim tu tampar adin sbb ada batu api .. dan batu api tu budak darjah 2 nama zarfan .. aku dah geram sampai tahap gigil badan ni .. aku tanya cikgu jida tu yg mana satu zarfan .. tp muka punya muka baik tp dlm diam sangat lah pendengki .. dia tak suka kalau kengkawan kat nursery tu bebaik antara dorang .. dan tu adalah kali ke 2 dia buat hal .. nasib lah dlm kawasan nursery, kalau tak mmg aku dah pergi sergah budak tu .. mmg confirm naim tampar anak aku kuat dan zarfan tu pun ada jugak tumpang sekaki .. maknanya 4 kali kan dia kena tampar .. peritnya pipi .. dah lah pipi adin tu berisi .. confirm lah sakit kalau tak takkan lah ada kesan tapak tangan .. skang ni aku cuma bley berdoa agar budak yg buat anak aku tu akan dibalas lah apa pun bentuknya .. biar dia rasa apa anak aku rasa ..

ni pic yg aku amik hari tu .. tp kat dlm gambar ni nampak merah je lah .. :(
tempat kejadian : kat nurserry (dlm bilik salin pakaian)

2 comments:

Aleeya said...

sian addin, time kena tampar tu cekgu takde ke aida?ish lau cekgu takde pe kata ko jumpa je dak tu...tarik sket tinge diaaa ..alah agak2 org tak nampak ko panggil je budak 2 org tu pastu tarik je tinge..takat tarik tinge aku rasa tak sakit mana tur, lebih skt lagi adin kena tampo kan..huhuuuu

Aida said...

yaya, adin tu kena masa lepas mandi .. dia nak pakai baju kat dlm bilik .. then 2 budak nakal ni lah duk tanya mcm² .. ikut aku mmg nak tampar gak biar dia rasa mcm mana adin rasa .. ish .. tp dia kat dlm nursery, aku kat luar je .. tu yg boleh pandang dgn buat muka garang ..