Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Friday, January 6, 2012

4 Januari 2012

makan time rehat.. nasi lemak lah.. apa lg.. padahal ada je pilihan lain mcm bihun soup kosong, mee soup kosong.. maksud aku kosong adalah tanpa ayam atau daging.. apa punya kantin.. ko campak fishball pun ok apa..
adik ni dia main blasah je duduk mana pun asalkan dia ada tempat nak makan.. harap dia ok lah minggu depan.. ni dia demam plak tak baik-baik lagi.. cepat baik ye..

2 comments:

Hanis Azla said...

comelnya adik beruniform sekolah.. klu kat kantin sekolah, mmg nasi lemak yg nmpk mengancam sikit kan aida..

Aida said...

Kak hanis, kat skolah adik ni ada bihun, mee sup.. Tp dah kena plak kot dgn selera dia.. Skang ni pun dia banyak beli makanan yg mengarut mcm nuget, kentang goreng dgn kuih..