Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, January 17, 2012

Tahun Baru 2012

huhu.. dah 17 hari dah tahun baru.. happy new year kawan-kawan.. lambatkan nak wish.. bukan sengaja nak terlewat wish.. tp masa tidak mengizinkan.. balik rumah je, banyak dah keje menanti.. adina pun dah 7 tahun 7 januari hari tu.. nanti up load pic ekk.. sbb kes hari tu memory kad damaged, banyak pic x transfer aku jadi kurang mood.. Korang banyak dapat diary dan calendar x? Ada diary lebih, meh lah bagi aku satu.. Hehehe.. Opis aku ada bg diary tp limited.. Aku punya dah bagi kat majikan.. Itu pun 1 je.. Calendar pun dapat yg table 1 dan yg kat rumah guna kalendar kuda je.. Wakakaka.. Okeylah.. Nanti citer lg.. Ni update guna bb sangat malas nak menaip.. Hehehe..

2 comments:

Hanis Azla said...

selamat tahun baru aida.. semoga tahun ini membawa lebih kebahagiaan buat aida dan keluarga..

Unknown said...

Selamat tahun baru buat kak hanis jugak.. Harap ada novel baru ya! ;)