Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Monday, July 13, 2009

SR Jom

aku kalau dah balik mlk, mmg tak pernah missed utk sessi lepak sambil mengumpat sambil makan .. ajk wajib adalah 2 org adik aku ni .. maknanya anak² dgn sang suami duk umah je .. tak taulah kenapa benda ni mcm dah jadi benda wajib .. mesti nak keluar dgn dorang .. kalau tak dapat nak lepak siang, tengah mlm pun sanggup .. nasiblah dapat suami yg sporting .. hehehe .. kali ni sessi lepak kat SR Jusco je .. makan kek sorang sepotong, pastu tambah lgi kids meal dgn spagetti .. makan dan makan sambil mengumpat dan tengok jam dah pukul 4pm lebih .. padahal tadi adik aku ni sebenarnya nak cari ubi kayu utk buat kuih bingka .. bila tengok kat jusco tu takde jual ubi kayu, kita org pun lepak jelah kat SR sambil mengenyangkan perut yg dah sememangnya kenyang itu .. hahaha .. ok lah .. tu je .. jom layan pic kejap ye ..

ni ajk induk adik aku giea (adik no 3) dan yg sebelah ni lak adik aku dila (adik no 4) .. dia tengah preggie tu anak no 3 .. aku ?? hmmm biar habis belajar dulu ye ..

ni menu tambahan lepas dah bosan makan kek

ni menu memula .. termasuklah popia tu ..

seperti biasa, aku dan adik no 4

4 comments:

dila~noor said...

kak aida..hidup utk makan..yeeehaaa.. =)

eleh..nk cr ubi kt jusco,surela tak jmpe..alasan kukuh gile nk g SR..ngeh ngeh ngeh

A.R.A.S.H. 910 said...

layan cheese cake..mmg best! ehehe =)

Aida said...

dila~noor,
ehh serius mmg nak cari ubi kayu .. siap nyanyi "nak cari ubi kayu, nak cari ubi kayu .. " sudahnya sangkut je kat sr .. hehehe .. kalau dah kaki makan, mmg tak bley nak buat apa ..

A.R.A.S.H,
hmmm .. apa kek pun saya layan .. sbb mmg hantu kek .. ;)

Marsha~ said...

makan2 kat melaka mmg best...... gi j card tk semalam?