Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Saturday, September 5, 2009

Ramadhan ke 15

masuk puasa hari ni, Adin telah berjaya puasa penuh sebanyak 12 hari .. hari ni insya'allah lagi sehari lah .. masa puasa ke 2 tu adin sakit perut .. campur dgn cirit-birit .. ciannn kat dia .. pastu yg satu hari lagi masa balik melaka .. adik dia makan roti dia tengok je .. last² dia capai roti tu dan makan terus .. sabar je lah .. nasib dia baru nak masuk 6 tahun .. setakat duduk kat nursery tu mungkin tak penat sangat .. nanti kalau dia dah sekolah darjah 1 esok mcm mana lah agaknya kan .. aku bukan risau apa, takut terikut kengkawan yg lain .. mcm aku gak dolu² .. cakap dgn mak nak mandi .. punya lah berejam aku mandi .. sambil mandi sambil aku minum air paip tu .. perghhh kenyang gilerr .. puas betul tekak aku time tu .. tp, bila dah minum menyesal lak .. pastu tipu kat mak kata puasa .. teruk betul aku ni .. tp tu kisah zaman dolu² lah .. time ni takde dah .. 6 hari tak pose pun sbb hari wanita sedunia .. itu pun tak makan dan tak minum .. mcm org pose gak .. kenapa bila bulan pose perut aku makin buncit dan badan aku makin naik ?? iskkk .. teruk betul lah aku ni .. org bulan pose badan jadi slim .. ni aku makin bertambah lak ... tlggggggg !!!!

3 comments:

Precious said...

Camner sekalipun cara Adin berpuasa, biar lah! Asal die puasa. Hiks! cukup baik dah tu ... Tahniah utk Adin.

Anonymous said...

lepas bebuka kenalah begerak skit, bukannya melepak, malam skit bolehlah bersenam.....jeng3x

Aida said...

precious ~ tq ..

anonymous ~ bersenam .. alahai .. lepas makan nak bersenam mmg tak terbuat lah teman ni .. hahaha

** to anonymous .. i know who u r ..