Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Friday, April 30, 2010

Register Online

hmm .. canggihnya lah bila bley daftar anak skolah terus kat online .. aku ni susah skit bab nak cuti² ni sbb cuti baki cuti aku tinggal ciput je .. jadinya aku tengah membudget utk mengambil cuti ..
ok pasal register utk skolah anak online ni, aku tak sure negeri lain tu boleh ke tak sbb yg ni aku daftar kat jabatan pelajaran negeri selangor @ JPS .. maklumlah, aku kan duk menetap kat kawasan selangor, tentulah kena daftar anak kat kawasan yg berdekatan kan .. lain lah adik ngan akak aku tu .. daftar anak kat sekolah rendah datuk palembang .. bestttt nya ... jeles tul .. takpe .. nanti kot lah aku nak duk melaka kan .. bley lah hantar anak kat skolah tu .. :)

kalau ikutkan hari ni last day utk pendaftaran .. tp nak buat mcm mana .. den ni baru perasan .. hihi .. kira ni dah selamat lah ni .. tp tetap kena follow up .. ;)

No comments: