Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, May 4, 2010

Sepotong Kek Secret Recipi

di atas meja aku skang ni cuma ada kek ni je .. mentanglah esok dah nak start kelas aerobik, habis kalori nak ditambah .. kalori yg dah tepu ni pun tak terbakar lagi dah ditambah baru .. tambah lah aida oiiii .. esok bila nak pegi dating dgn fara pastu takde seluar nak pakai jgn bising ye .. pakai jelah seluar track yg berlambak kat atas katil tu .. hahaha .. ni semer gara² aku dah habis semer paper .. dah tak payah pening nak hafal dan faham .. yg paling penting skali aku dah tak payah nak duduk kat mc d kepong tu lagi tiap kali nak exam .. tp, kawan tetap kawan hokehhhhhh ... aku tetap akan kacau korang .. huhu ..

2 comments:

dila~noor said...

adoi!!cmne ni kak aida..blum aerobik dah bg reward dulu?hehe
sy pun makin gemuk..risau jgk ni..bilela nak jd kurus kalu asik nk mkn sedap jer..hehehe..
mslh gaya hidup kite ni ekk

Unknown said...

dila ~ tu lah tu .. nak buat mcm mana .. tempat keje pun dekat dgn segala fast food .. adoiiiiyaii .. takpe .. nekad ttp nekad walaupun terpaksa meleleh air liur .. huhu