Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Thursday, May 13, 2010

zzzZZZZzzz

tolonggggggggg .. aku kat opis skang ni .. tp mata aku nak tutup lah weii .. sangat ngantuk .. apsal ni .. tadi tak makan nasi pun .. makan kueh tiaw goreng yang dibungkus dgn daun pisang je .. pak cik tu letak dadah ke ? hishhh .. tensi lah aku bila mengantuk mcm ni .. the best medicine is zzzZZZzzz kannn ?? teringat tilam, bantal dan selimut kat umah tu .. di apit oleh adin dgn dina .. berteman kan bunyi adin mengasah gigi dia .. sesekali terdengar dina suruh aku pandang dia .. huwarghhhhhhh .. aku nak tido lah .. haiii lah mata .. tlg lah bukak sampai pukul 5.30 je .. nanti dlm kete aku sambung tido .. cinfirm mr hubby menyampah tengok aku sedap je tido kat sebelah dia sedangkan dia kena hadap jalan raya yg sedikittttt je jam nya .. hahaha ..
tp seriously, aku tengah mengantukkkkkkk

2 comments:

dila~noor said...

apelg kak aida,buatla aerobik skit..ketuk ketampi ke..keh keh..

Aida said...

dila ~ kalau bley buat, harus dah poco² dah kat tkt 7 ni .. kak aida dah duduk kat sme unit dah ni .. huhu