Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Wednesday, May 12, 2010

Hari Ibu 2010


mcm tak terlambat lagi kan nak ucap Selamat Hari Ibu .. SELAMAT HARI IBU .... tahun ni hari ibu tu jatuh hari ahad .. hari tu jugak lah aku ada klass utk paper project .. the very² last module .. jadinya klass tu habis lambat sudahnya mmg aku tersadai lah satu hari kat situ dgn mood yg sangat malas .. sampai kan target nak pegi beli donut love pun tak dapat .. sudahnya aku hari sabtu kita org makan kat pizza hut je kononya early celebration .. dan hari tu jugak dapatlah beli donut big apple je tu pun mr hubby yg makan .. the kiddos tak nak mungkin sbb dah kenyang kot .. sudahnya aku jelah yg bedal donut² yg nampak memanggil² nama aku .. huhu .. apa yg korang harapkan sempena hari ibu ye ?? adakah korang harapkan yg mcm kat pic bawah ni ?

atau pun mungkin korang mengharapkan sejambak bunga ?? atau pun mungkin harapkan hadiah dari sang suami .. dapat hadiah mmg best .. tp kalau suami tak mampu nan ado lah jawabnya kan .. aku pun tak tau apa yg aku harapkan .. ada takde pun aku akan belanja makan jelah .. selebihnya, aku harapkan the kiddos membesar dgn menjadi manusia yg berguna, berjaya dalam kehidupan serta beriman .. tu jelah kot .. takde ibu bapa yg akan mendoakan keburukan begitu jugalah aku walaupun kadang² aku ni suka gaduh dgn anak aku .. hahaha .. tp tak lah gaduh sampai tarik rambut ke apa cuma suka lah sakat dorang .. mcm adin skang ni gigi dia 2 batang yg kat depan dah takde .. jadinya rongak lah kat depan tu .. aku pun akan ejek dia .. pastu dia siap balas balik "mama perut besar banyak air .." ahahaaaaa .. sakit jiwa aku bila anak tepuk perut aku yg boroi dan huduh ni .. hohohooooo ... minggu ni adin tengah exam mid term, dan harap dia akan lulus dgn cemerlang .. pastu citer pasal mak cik mulut murai dan tak reti duk diam .. sapa lagi .. adina lah .. skang ni dia banyak mulut betul .. kalau nak kluar rumah dia sibuk baca doa kuat² .. kalau boleh nak org yg duduk kat tingkat 5 tu dengar .. sabor jelah .. pastu dia ni sukahati je tukar chipsmore kepada chipmooooreeeee .. korang kena sebut mooo pastu reee .. pastu aku dgn mr hubby mcm nak pengsan cari kat jusco biskut yg dia nak .. aku duk pikir ada ke nama biskut mcm tu .. pastu dia bley tunjuk biskut tu .. aduhaiiii .. chipsmore rupanya ?? sabor jelah ... nilah ragam anak kan ...

No comments: