Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Thursday, May 20, 2010

Cik Mek Molek oooo

skang ni aku tengok anak dara i yg no 2 tu kan mulut sangat becok tau .. membebel je keje dia pastu bergaduh dgn abg dia pun fav .. bila tak barang yg dia nak merajuk .. tak pun dia akan nangis .. bangun pagi nak mandi pun berebut dgn abg dia .. hadussss .. peninggg oooo ...ni lagi satu part smalam .. dia nak nak baring sebelah aku atas sofa yg sempit tu .. aku tak bagi lah sbb mmg takde space .. dah lah panas smalam .. aku cakap lah tak bley .. pastu sedap rasa je dia cakap "mama kedekut oooo" .. hahaha .. bunyi dia cute je bila dia sebut ayat tu .. lain mcm je sbb bila ada tambah oooo .. kot bahasa baru agaknya kat taska dia .. pastu aku ejek balik .. tambah gak ayat yg ada oooo .. last² dia gelak .. hahaha .. pastu mr hubby pun sama je nak guna gak ayat oooo .. sudahnya apa ayat pun yg aku pakai aku letak gak oooo .. ada paham oooo ??

4 comments:

Yaya said...

petah eyh..sonok ko eyh..anak da besor2..aku kawen lambat so anak tu satu je..kecik je lagi..baru 2 thn lebey hehehe

Unknown said...

yaya ~ nanti tengok bila damia dah dapat mulut .. tak berenti punya lah dia akan bercakap ..

Ierda Haszahida said...

comel dina...makin besar makin pandai bergaya,...cam mama dia la nie

Unknown said...

kakak ~ mak dia ni mmg sengal skit tu yg doa harap anak tak ikut perangai sengal ni .. hahaha ..