Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Thursday, May 20, 2010

ICE ?

Ohhh .. bukan nya ice yg dadah tu ye kengkawan .. tp air batu .. aduhaiii anak ku ini suka sangat dah makan air batu tu .. eZa .. sedap ekk kunyah air batu tu sampai kan anak aku ralit ok mengunyah air batu tu .. nak salahkan cuaca yg panas time tu mungkin juga .. sampai dia tak sedar mak dia ni snap gambar dia .. ni time hari sukan .. kengkawan dia semer pakai baju sukan cap sekolah tp anak aku pakai je t-shirt putih cap karnival .. agagaga .. bukan salah aku tp salah kedai koperasi sekolah lah sbb kehabisan stok .. dah tau student ramai ordernya sikit sangat jadinya anak aku tu beli je baju kat kedai karnival je .. murah pun murah .. ;p

tengok pic atas .. bukan main lagi dia makan .. sampai kawan dia nak pun dia buat tak layan .. no sharing pls !!

time ni pasukan anak aku i.e kumpulan merah menang dan dapat gold medal .. dah dapat medal ni tak reti pulak nak bukak .. sampai balik ke taska pun masih lagi tak bukak .. habis dia tunjuk kat bebudak taska yg dia dapat medal .. alololo .. mcm kita jugak time kanak² ribena kan .. dapat barang je sangatlah valuable nya .. even dapat cekedis yg rota tu pun makan slow jekkk sbb tak nak habis .. nanti habis nak makan sapa punya kan .. muahaha ..

muka tension jek sbb mak dia ni busy nak amik gambar .. tengok muka dia yg dah malas nak layan aku tu .. gerammm oooo

ni time nak tunggu cikgu bagi makanan .. tengok, medal dia .. still pakai lagi tau .. air yg aku bekalkan mmg tak laku sbb air pakcik kantin skolah tu juga yg dia damba kan .. haishhh

4 comments:

Yaya said...

sama cam aku ..tapi aku lg la kecik2 dulu..dpt medal abes satu kg rase nak canang hahahah


p/s aida... blog aku tengah bengong sket, klo org bg komen dia lambat masok..ntah nape aku pun tak tau...

Unknown said...

hah .. aku dulu time skolah tak dapat medal .. tp dapat tipuware .. hahaha .. banyak sungguh .. ;)

** oo .. patutlah .. rasa mcm dah bg komen, tp takde pulak ..

eZa said...

ok, boleh join aunty & 2N. kunyah ice dalam panggung ;)

Unknown said...

eza ~ hahaha .. jom tengok shrek .. weekend ni aku bertiga je .. hehehe