Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Monday, May 24, 2010

Shrek Forever After

morninggg .. yuppp .. monday blues tak korang ari ni .. aku mcm biasa je .. lepas dapat sebungkus nasi lemak mak cik damansara damai dan pekena plak kopi kacip fatimah hmmmm terus celik bijik mata aku ni .. tp tunggu kejap lg dlm pukul 12 .. confirm tutup separuh lah mata aku ni .. lambatnya nak gaji .. aku dah bley di katakan muflis dah ni .. mana tak jatuh muflis .. weekend tu mr hubby ada reunion geng skolah menengah dia kat melaka .. pegi solo sbb geng dia yg lain pun pegi bujang walaupun dah kahwin .. jadinya tinggal lah aku 3 beranak je .. sbb hari sabtu mmg tak berjalan sbb aku duk layan citer hindustan, jadinya hari ahad lah aku bawak the kiddos pegi tengok wayang .. kebetulan dapat lak tiket free, apa lagi .. suka lah the kiddos nak tengok wayang .. ni kira kali ke 2 aku bawak dorang tengok wayang tp kali ni tanpa mr hubby .. masa sampai kat OU tu, wayang utk pukul 5.30pm dan aku bawak lah dorang pegi makan dulu .. makan kat A& W je .. lama nya tak makan curly fries dia + dgn rootbeer float .. sedapnya tak terkata .. lepas dah makan² kita org naik balik ke gsc dan tunggu kat luar tu .. mcm biasa, the kiddos mmg tak sabar dah nak masuk .. bila dah masuk, dorang pulak tak berhenti cakap .. standard lah, memula iklan banyak sampai dorang cakap bila nak start .. alalala .. nasib lah dlm panggung, kalau tak harus aku jadi tarzan ayu .. huahuahua .. lepas ni mesti ada lagi sambungan dia .. entah sampai bila lah agaknya kan .. lepas dah tengok wayang aku terus je balik rumah .. tak singgah mana pun .. tengok mr hubby pun dah balik dan membawa hadiah kotak tisu cantik .. katanya ada acara tukar² hadiah .. nasib lah sapa yg dapat hadiah mr hubby tu .. oh ye .. mr hubby bawak skali sakit² dan sengal² badan hadiah yg dia dapat sepanjang dia kat melaka .. ahahaha .. mana tak sakit .. duk pulun main game bagai nak rak, tp warm up takde .. harus lah sakit segala urat dan sendi tu sbb terkejut .. ok .. lah .. sambung keje ye ..

2 comments:

Aleeya said...

haku pun dah muflis..hehehe

wah dpt tiket free,..ingat nak bawak gak la damia nengok shrek neh

Aida said...

yaya ~ keje gomen esok gaji ekk .. sama lah hakuuu gak ..
sile lah bawak damia .. mesti dia gelak .. kekeke .. yaya, nanti kita bley meet & greet kan .. huhu