Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, May 18, 2010

Reason BahagiA

hmm .. smalam aku cuma buat entri pendek je .. hari ni aku nak huraikan kenapa aku buat entri bahagia .. ewwahhh .. dah mcm nak jawab soalan exam lak kan .. muahaha ... good bye exam .. no more exam dah .. dah bley masuk semer buku dlm kotak dan seal terus .. tp utk buku training masih diperlukan sbb project paper aku berkaitan training .. ok takpe .. lupakan sekejap pasal buku dan segala mak nenek utk project paper ni .. balik pada citer bahagia tadi .. aku bahagia adalah sbb aku dah tak perlu nak rushing pegi kelas hari ahad lagi .. yeyeye .. aku dah tak payah dah pegi kelas lagi .. bukan sbb aku dah malas ke apa tau .. tapi kelas dah habis .. selama setahun lebih dah aku menyimpan perasaan geram aku terhadap hari ahad .. mana tak geram sbb aku kena pegi kelas dari jam 9 pagi hingga 6 ptg .. walaupun kadang aku terponteng kelas sbb ada urusan lain yg lebih penting aku tetap menyimpan segala perasaan yg berperang dan meletup dlm hati ni tau tak .. ceeewahhh ... aku ni bukan apa .. sbb hari sabtu dan ahad jelah pun nak bermalasan kat rumah tu .. akibat dari aku yg selalu ada kelas ni, kadang baju aku tu sudah setinggi KLCC .. alololo .. kalau takde kelas pun tetap tinggi kan .. jgn lah nak bagi alasan .. tp aku tak lah geram mana pun .. sbb aku sendiri yg menolak diri aku utk amik course tu kan .. jadinya aku sangat bangga bila aku berjaya jugak mengenggam segulung kertas yg sangat berharga buat diri aku .. belajar pun pakai duit sendiri lagi buat aku bangga .. habis dah kembang semangkuk badan ku ini akibat bangga .. hahaha .. so far, dari 10 paper tu 5 paper aku dapat A dan 3 paper B cuma lagi 2 result je tak dapat lagi dan harapan aku adalah A jugak .. utk geng study mc d kepong pun semer result mcm aku tp B dorang 1 je .. aku je terlebih B .. tulah suka buat jawapan sendiri .. tak nak ikut buku .. sudahnya tutup je mulut tu ye bila dapat B ..
lagi yg buat aku bahagia adalah aku boleh dah masak memasak pada hari ahad seperti biasa .. pastu dah boleh melepak tengok citer hindustan dan paling penting skali aku dah boleh ketiduran selepas makan .. ahahaha .. dan yg paling penting, aku boleh lah dating dgn fara pastu lepak tengok mid nite .. huhu .. balik lambat skit je sbb ahad takde kelas .. yeahahhh ... best kan bila dah habis kelas ...
tapi kan, aku pasti akan rindu kan juga saat di dalam kelas .. ok takpe .. lupa kan saja .. kat bawah ni ada aku tepekkan pic last day kat klass .. semer rasanya mcm ada .. cuma nana je yg takde utk klass last ni .. EDHRM25 ..

6 comments:

Ierda Haszahida said...

congrats to Aida, seronok ye...dalam byk2 bahagia tu adaer satu aida lupa kot...spend time with ur hubby and u get the baby...hu hu hu...dina dah besar....

Unknown said...

ooo .. ada entry khas utk sang suami .. huhu .. nanti kan .. utk next baby mmg dah dalam kepala ni .. hehe

dila~noor said...

amboi..kak aida nk plan utk next baby..
acik ni bile pulak ekk?hehehe

tahniah yea..semoge kak aida akan lebih sukses dlm hidup dan kerjaya =)

Unknown said...

dila ~ tq .. tu lah .. dina pun dah 5 tahun kan .. so, dah kena tambah dah ni .. umur pun dah 31 ni .. kena pantas .. huhu

Yaya said...

woaaa hebat la aida..vangga ai hehehe

Unknown said...

ala yaya .. malu aiii tau .. i pun vangga dgn u .. u pun sama meletops gak .. hehehe ;)