Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Wednesday, May 19, 2010

Open Table ~ Part 1

pepagi je nak citer pasal makan .. hahaha .. bukan apa .. saja nak menjadi blogger tegar .. dulu hari² aku update .. kadang 1 hari sampai 2-3 entri aku buat .. pastu aku jadi slow sbb masa terlalu lah cemburu kan aku .. agagaga .. alasan lah sangat tu ..
ok balik pasal citer makan, kat kepong ni ada satu kedai makan yg mmg superb .. pada aku sotong goreng tepung dia takde tempat lain yg sekitar kl ni boleh challenge ye .. mmg superb dan kalau aku order sotong goreng tepung 2 pinggan confirm aku bley habiskan .. sbb adunan tepung dia tak terlalu masin dan tak terlalu keras .. sotong pun lembut je bila kunyah .. cecah pulak dgn kuah lada tu .. hayyyyorkkk .. telan liur dah ni .. choooyyy sungguh aku bercerita mcm ni ..
kedai ni biasa je dan lokasi dia pun mcm tak berapa strategi .. kedai ni faiirose (member group study mc d kepong) yg suggest .. selain dari sotong goreng tepung, ikan siakap steam dia pun sedap sangat .. ada 3 jenis steam mcm steam halia, steam limau dan steam asam boi .. fav aku steam limau lah .. pastu tom yam dia pun bley gak layan ..
balik pada citer open table ni, actually ni kali ke dua dah .. group study mc d kepong ni akan bet antara kami berlima (sunny, faiirose, kak rina, mai dan aku) bila time exam .. memula masa 2nd paper dulu kita org vote utk highest mark .. pastu sunny kena .. 3rd paper pun still gak vote utk highest mark, pun sunny gak yg kena .. bila 4th paper, faiirose lak highest mark .. bila masuk paper yg ke 5, kita org tukar lak sapa lowest mark kena blanja .. ni kira part of motivation utk kami lah sbb tak nak member group yg jatuh markah .. bila lowest yg kena aku, mai dgn kak ina lah tp masih lagi ranking A cuma tak A+ .. sudahnya, kita org decide setiap org dlm group ni kena open table dan sunny org pertama yg buat .. next event, maybe kak ina .. yeayyy ..
1st pic tu aku, mai dan faiirose .. 2nd pic kak ina dan sunny .. tepi sunny tu danny .. dia rajin teman kita org study .. hehehe .. tengok kat kedai ni pun masih lagi rajin nak menelaah .. ;p

ni je hasil pinggan yg aku dapat tangkap .. sbb aku dah terlupa nak amik pic makanan .. hahaha .. mmg tegar kan aku ..

2 comments:

Yaya said...

haahah cantek susunan pinggan tu eyh ..:))..burpppp kenyang

Unknown said...

hah .. tu lah tu .. tu je je yg sempat pun ..