Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, October 25, 2011

16 Oktober 2001 - 16 Oktober 2011

Happy 10th anniversarry Aida .. wallaweiiii .. dah 10 tahun dah aku setia dgn PSMB .. perghhh .. anak pun dah umur 8 tahun .. cepat betulkan .. dulu masa masuk kat psmb tu tittle hanya tunangan orang je .. skang ni tittle dah pun jadik mak orang .. ;p
ni bangunan baru psmb .. dulu time aku baru masuk keje, ofis ni mmg x de building sendiri .. sewa je kat chase perdana tu .. pastu dah lelama baru lah psmb ni duk beli building sendiri .. oklah kan dari takde .. kalau hari ni aku duk buat entry ni dah lewat 9 hari .. jadi bila dah genap 10 tahun, cuti tahunan pun dah bertambah .. dulu 17 hari je setahun .. skang ni 22 hari .. disebabkan aku ni kaki jalan, rasa mcm tak cukup je 22 hari tu .. hmmm .. gaji mmg takde perubahan lah cuma reward loyalty rm400 .. apa lah yg aku nak buat dgn rm400 tu ?? beli sijil bsn jelah kan .. hahaha .. kira bukti lah aku lekatkan duit tu sbb nak beli cincin 916 pun x lepas ni sbb harga mas kan mahal .. jadinya, beli sijil bsn jelah .. okeylah .. happy anniversarry !

4 comments:

Marsha~ said...

woaahhh... lama tuuuuuuu

Hanis Azla said...

wah lama tu.. setia sungguh kan.. akak dulu kat company lama 15 tahun bertahan sebelum akhirnya berhijrah ke tempat baru.. semoga aida terus setia hendaknya..

Unknown said...

marsha, lama kan .. hmmm .. setia betul .. ;p

Unknown said...

kak hanis, hmmm ..mmg kena setia lah sbb rumah pun guna opis loan .. 25 tahun terus .. haiyooooo