Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Thursday, October 27, 2011

Kisah 10 tahun

Takut, happy, stabil, sedih, moody dan down .. hmmm tu semer bila campur jadilah asam pekasam kan .. nak sedih pun malas dah sbb dah penat .. aku ni pun target keje sampai 45 tahun je .. lepas tu, bye-bye .. bayangkan selepas buat gaji hampir 8 tahun, aku kena tukar dept .. duduklah kat finance buat voucher dan jaga bilik fail finance .. kejelah kat finance tu utk 3 bulan sahaja .. lepas tu aku tercampak ke dept cs tp bahagian mel .. gila beb !! aku kena seret guni surat .. tp sbb muka aku ni muka yg selamba, ada je insan dari kaum lelaki yg tolong aku .. tq abg posmen .. jasamu tetap ku kenang .. keje kat dept ni tak lama .. dalam 2 minggu je aku dah kena transfer lagi .. kali ni pegi kat dept sme .. kat sme ni memula buat keje coordinating .. mmg best .. sedikit sebanyak nature jobs yg baru .. dealing with hotel and so on .. genap setahun, kena tukar unit .. jaga event dan promote program .. mmg sangat best keje ni .. sbb aku direct deal dgn hotel .. ala² event coordinator gitu .. tp hari ni, aku dapat lagi surat utk tukar bahagian .. kali ni pegi pembangunan dan buat perantisan skim plak .. hadoiiiiii .. adakah top management ni tak suka aku atau pun dia tak suka keje aku ?? kalau dia tak suka aku, itu kan personal .. dan kalau dia tak suka keje aku, kan dia bley complaint kat bos aku .. pls lah .. aku dah muak lah dgn telatah manusia yg menggunakan kuasa .. sbb kau ada kuasa je kan .. cuba kau takde kuasa .. nescaya kau hanya akan jadi kambing hitam aje .. okeylah .. nak chill kan diri sat .. muahahaha
oh bye the way, nana af1 tu mmg tak cerai ye .. dema ok je hari ahad lepas time celebrate birthday Althea untuk 1st year .. romantik lagi .. khabar angin ni saja je tau .. yg aku nampak, mmg mereka sangat loving hingga ke saat ni dan moga² hingga ke akhir hayat .. Amin .. :)

2 comments:

Hanis Azla said...

sabar yer aida.. kerja makan gaji ni mmg banyak asam garamnya.. kita ikut ajelah mana mereka nak hantar kita pun.. yg penting kita kerja dgn ikhlas sbb nak bawak balik rezeki yg berkat.. akak doakan segalanya dipermudahkan buat aida.. semoga terus cemerlang walau di mana2 dept pun..

tak dgr pun rumours ttg nana tu.. tp rasa seronok sgt bila dgr mereka bahagia.. semoga berkekalan jodoh mereka.. amin..

Unknown said...

kak hanis, terima kasih .. hmmm .. ni masih tengah mencari mood untuk update .. masih terasa dan berkecil hati .. huk huk