Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, December 27, 2011

30+ ~ EPO

sajalah nak tunjuk yg aku baru je mula makan supplement.. org lain mungkin dah sebati.. tp aku ni on n off je.. kalau nampak mmg hari-hari x skip.. tp bila x nampak pastilah lupa jekan.. umurkan dah 23 kan.. kenalah.. ehhh.. bukan ekk.. yelah.. dah 32 kan.. tahun depan 33 plak.. pusing mcm mana pun, mcm tu jelah nombornya..

2 comments:

Hanis Azla said...

he..he. tahun2 tak boleh pusing dah nombor tu ye.. he.he.. akak pun gitu aida.. makan supllement, time nampak ingatlah nak makan.. time tak nampak, mmg lupa langsung nak makan.. tak displin betul..

Aida said...

Kak hanis, tulah.. Mcm mana ekk nak sentiasa ingat makan vitamin? Aida ni kalau depan mata, mmg ingat.. Tp kalau x nampak, kelaut lah jawabnya..