Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Thursday, December 8, 2011

Capati Jalan TAR

ni nama dia teh tarik.. buih yg kaler putih tu adalah buih susu yg dimasak panas dan mendidih.. sekali minum pasti nak lagi.. tp aku minum segelas cukuplah..
ya ni plak adalah capati dan kari ayam.. ni kalau aku makan pasti akan amik 2 keping.. capati dia mmg lembut dan sedap je makan.. tp aku paling suka kari dia.. org kata kari dia x de santan.. maknanya dia masak rempah kari semata je kot.. mmg sedap lah.. korang nak cuba, bley lah ke jalan tuanku abdul rahman..

2 comments:

Hanis Azla said...

aida.. nak sikit.. he..he.. dah lama kaka tak makan capati..

Aida said...

kak hanis, jom aida blanja akak .. bukan sikit .. 2 keping terus aida blanja .. hehehe