Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Wednesday, January 13, 2010

Happy Mood

hallllooooo ... ewahh .. mcm fara fauzana lak .. tp ni bukan apa .. sbb hati tengah gumbira .. gumbira sesangat .. alhamdulillah .. kalau betul lah aku kena transfer ke unit baru lagi, aku mmg happy sesangat .. sbb team yg bakal aku duduk tu nanti adalah tempat yg paling best .. yg team skang ni pun best gak .. cuma aku cepat bosan .. dan memandangkan team skang ni keje nya mcm biasa je, aku jadi letih .. letih sbb hari esok dan seterusnya adalah kerja yg sama .. tp team yg baru ni nanti, adalah sesekali out station .. dan sesekali ada talk function .. kan best mcm tu .. aku suka jumpa org .. aku kan mulut mcm murai .. sesuaiii lah tu kan .. kadang benda aku tak tau pun aku belasah je .. dan rasanya aku lah staff yg pecah rekod sbb dlm tempoh 6 bulan 3 kali tukar unit dan department .. patut ke tak patut ?? tp lantak pi lah .. janji keje aku beres, gaji aku dapat tiap² bulan tak kurang walau 1 sen pun dan yg paling penting tepat jam 5.30 aku balik .. enaugh beb .. bak kata bekas CEO aku Mr Tiew Hai San dia kata "kita bekerja setimpal dgn apa yg kita dapat.. " maknanya kalau kau dapat C-, tak payah lah kau nak keje separuh maut .. membazir je .. tp kalau kau dapat A+, kau kenalah keje 8 hari seminggu dan 18 jam sehari .. lagi satu yg paling penting, KIPAS beb .. err tp mcm kat opis aku ni rasanya banyak yg dah pakai AIRCOND compared dgn KIPAS .. kalau kipas, tetap keluar peluh jugak .. sangat sadis dgn org yg mcm ni kan .. ok .. aku malas nak cakap banyak .. me are always in my way and being myself with a new spirit ..

1 comment:

cik zilla said...

ive change my blog link

http://ferrari401.blogspot.com/