Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Sunday, January 17, 2010

~Jakarta - Bandung Lagi ~

aku saja je nak kepoh kat sini .. saja nak menghebahkan yg aku nak pegi lagi ke sana .. tak kisah lah walaupun tak jauh mana, tetap panggil oversea kan .. tetap kena guna passport .. walaaaa .. hmm skang ni duit indonesia mahal dah .. hari tu aku tukar 1 juta rupiah bersamaan RM370 .. jadinya aku bawak lah berjuta-juta gak duit .. semernya utk bershopping sakan kat bandung dan jugak jakarta .. kali ni aku pergi 4 hari 3 mlm yg mana 3 hari 2 mlm tu kat bandung dan lagi semalam tu kat umah Qmie kat Jakarta .. hotel semer aku dah book dan transport dari Jakarta airport pun aku dah book 2 minggu yg lepas .. jadinya, skang ni aku tengah bersiap-siap kan segala bag utk diisikan muatan nya kelak .. aku cuma bawak bag pack satu, bag trolley satu dgn sling bag utk letak passport dan duit .. moga-moga perjalanan aku ni selamat lah hendaknya .. ok .. nanti akan di laporkan berita nya jika aku dah sampai kat umah Qmie tu nanti ..

** rumah Qmie tu ada internet, bley lah aku harvest kat farmville aku dan tengok cafe aku tu .. kalau tak harus lah basi makanan kat cafe tu dan kering tanaman aku kat farmville .. hehehe ..

No comments: