Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Friday, January 15, 2010

Mari Berkemas dan Berpindah

ok .. aku dah confirm kena pindah ke PKS @ SME .. syukur sbb keje yg bersesuaian dgn kaum wanita dan hawa .. chewahhh .. gedik je kalau org baca .. aku tau ada org yg tak berapa suka aku duk baca blog aku .. tak suka tau .. dah lah kau tak suka aku, pastu baca blog aku .. jahatttt yeee .. nak kena babab ni .. lantak kau lah labu .. kau nak baca ke, kau nak ngumpat ke, kau nak buat apa pun aku peduli apa .. blog aku kan ..
ok, hari ni adalah hari aku berkemas kan semula barang aku utk pindah naik ke tkt 7 .. pecah rekod tau aku sbb dlm tempoh 6 bulan, 3 kali aku kena tukar department .. sungguh pecah rekod dan agaknya bley kot aku di kategorikan pekerja yg multitasking .. en yusuf, i did it .. heheehe ..
utk keje kat dept sme ni, rasanya keje aku banyak kena handle dan organize talk, forum dan apa jelah yg berkaitan .. utk partner aku kali ni adalah memey .. woittt .. ni bukan yg memey si norman hakim nya awek .. ni memey baikkk punya .. tak main laki org .. wakakaka ..
oklah, tak tau nak letak pic apa sbb lagi suka membebel mcm ni dari letak pic .. nanti karang kalau aku selalu tepek pic, harus org muntah darah .. pastu mengata aku sambil gelak² .. buat tambah pahala aku je korang ni tau .. weeeee

No comments: