Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Thursday, March 1, 2012

Cuma Seketika

nilah Timbalan Ketua Eksekutif (P) yg telah meninggalkan kami di PSMB.. beliau adalah pengganti Tuan Haji Rusnan.. karektar beliau sangat aku kagumi.. senyum tak pernah kedekut.. beliau telah dipinjamkan oleh UPM dan kini kembali ke UPM balik.. sangat sentap sbb beliau sangat memahami perasaan manusia.. dan smalam adalah hari terakhir beliau di pejabat.. ikut hati aku yg kecik ni, pasti akan menangis.. tp aku tahan kan air mata..
pic atas ni time team sme ada function kat sarawak.. kenalah ada pic ni sbb ni je pic yg ada mr mehan dan aku.. jadilah walaupun duduk kat blakang pegang dulang je.. Mr Neela Mehan ni mmg best dan rasanya sesapa yg kerja bawah dia mmg akan rasa seronok.. tp nak buat macam mana.. pinjaman hanyalah sementara..
untuk mr mehan yg pernah jengok blog saya, saya cuma nak ucapkan terima kasih.. u're the best among the best!!

No comments: