Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Monday, March 5, 2012

Kek Lapis. Sarawak

ni kena naik sampan utk pegi beli kek lapis.. tambang 50sen je.. x de safety jacket ye.. tp insya'allah selamat.. sampan ni siap promote mira kek lapis basah.. sbb aku dah pernah makan kek lapis dayang salhah, aku nak bertukar angin plak..
Tengok akak-akak yg dari semenanjung ni.. bukan main lagi dorang memborong kek.. kalau x silap aku ni staff dari pejabat KSU Melaka.. ada sukan katanya.. belilah kak.. bukan senang nak dapat.. aku yg dah bosan tengok acara ni, hanya membiarkan saja.. tp adin dgn adina kenyang makan kek testing.. esok pagi baru dtg balik.. malas nak berebut dgn akak-akak ni.. tp hari ni pun dorang kat sarawak lagi.. jgn berkulat sudahlah ye kak..

4 comments:

Marsha~ said...

pergi bertiga je???? perghhh... tabik spring eh.. tapi takpe, dina dgn addin baik kan.. dengar cakap... so mesti seronok kan??

Aida said...

Marsha,bertiga je.. Anak dah besar mmg berani.. Kalau besar Ariq dgn Qila, rasanya burn tiket pun rela..;)

Hanis Azla said...

banyak ke memborong kek sarawak tu aida?

Aida said...

Kak hanis, aida beli 10 ketul dapat free 1 ketul.. Rm10 je harga dia.. Mmg murah.. Dan kek ni tahan utk 3 hari je.. Tp kalau masuk fridge, lama lah sikit tahan.. ;)