Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Friday, May 11, 2012

Acai aka ABC In The House!

Para jelitawan dan sikacak semua! Perhatian!! hihihi.. saja nak cakap.. Acai untuk stok baru dah sampai.. jadi marilah beli.. nanti bulan puasa dah x perlu makan.. sbb raya dah tentu boleh berbaju kebaya.. yg sikacak, pasti yakin ketemu si jelita.. smalam ada kakak di melaka bagi tau yg dia semangat nak timbang berat.. dan kebetulan dah seminggu pun makan.. skali turun 2kg.. wowww.. kakak seminggu dapat burn 2kg! kagum pulak saya! sedangkan saya, 2 minggu utk 2kg.. jadi, kalau sebulan tentu kakak ni akan turun 8kg kan.. lepas tu dah tak perlu makan acai lagi.. sbb metabolisma dalam badan pun dah kekal.. tentu suami kakak senyummmm je kan.. hihihi.. kalau suami kakak senyum, aida lagi lah happy..
Jadi pada jelitawan dan sikacak yg mahu mencuba, bolehlah sms saya di nombor 0123962707.. harga rm90 dan postage rm10 sahaja.. jangan tunggu lama-lama untuk kelihatan ramping dan bergaya!

2 comments:

Fieza79 said...

wahh promosi...dh lama tk kepoh dgn bnda2 hala jelita gini ...skrg tgh menambah lemak kekdah nya hahaa..

Aida said...

Fieza79, beda baik mcm ni mmg kena share.. Hehehe