Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, November 22, 2011

Adin 8 Tahun..

Happy Birthday ADIN.. hari ni genap umur adin 8 tahun.. mama sayang sangat adin.. sbb adin anak yg baik.. walaupun kadang-kadang buat mama jadi tarzan kan.. tp tetap anak yg baik.. doa dan harapan mama buat adin sama seperti ibu-ibu di luar sana yg mahukan anak-anak mereka berjaya.. mama juga mahu adin menjadi anak yg soleh dan berjaya suatu masa nanti.. mama akan sentiasa doakan untuk adin yg terbaik .. sejuk hati mama bila adin dapat no 1 di sekolah agama dan jadi panas sekejap bila adin peksa no 22 kat sekolah kebangsaan .. tp pastu sejuk balik sbb adin antara 25 pelajar yg cemerlang kat kelas 2 arif tu .. hehehe
dan lagi jadi sejuk terus bila adin tunjuk surat offer jadi pengawas sekolah .. yeayy .. mmg sebenarnya adin adalah anak dan abang yg baik .. walaupun kadang² kena buli dgn kawan sekolah dulu, tp skang adin dah ok kan .. semer tu pengalaman hidup .. cuma mama je cepat hangin bila tau adin kena buli .. huk huk huk .. nak buat mcm mana .. hati mama ni kecil .. tak sanggup tengok org lain buli anak mama .. mama yg kandung adin 9 bulan pun tak pernah jentik adin kan .. takpelah sayang .. tu semer buat adik lebih dewasakan .. jadi mlm nanti, mama blanja adin, abah dgn adik ok .. kita raikan birthday adin .. sayang adin selalu ..

8 comments:

Aleeya (Yaya) said...

woaaa adin jd pengawas yea..sama la ngn auntie dulu..nnt jd pengawas yg telus yea...

8 thn da ank kau aida..anak teruna daa..bley diharap sgt2 da kan..=)

Marsha~ said...

selamat ulangtahun ke 8 Adin... Semoga membesar dgn bijak pandai, jadi anak solehah ye...

adin mesti pengawas yg paling handsome kat school kan?? hehe

Aida said...

Yaya, tq on behalf .. tu lah sorang anak teruna .. kejap je dah 8 tahun .. sangat bley harap utk jaga adik dia nanti .. hehehe

Aida said...

marsha, tq juga on behalf adin .. aminnn ..

hensom ye ?? hahaha .. tq aunty .. qila free tak next week aunty ?? wakakaka

wahida said...

hepi beday adin...semoga jadik anak yg cemerlang dan jadik kebanggaan keluarga ye sayang...amin...


wah, bakal pengawas yer...alhamdulillah...

saya pun tak suka buli2 ni kak..kalau kena kat anak saya, mesti saya carik budak tu...huhu...

Aida said...

wahida, tq dan amin ..
saya ni mmg hati kecik sikit .. pantang dengar anak kata kena buli, saya yg emo .. tp selalu nya en suami lah yg suh saya cool ..

Hanis Azla said...

Alhamdulillah, seronok dgr pencapaian adin.. semoga terus berjaya hendaknya.. selamat panjang umur dan menjadi anak yg soleh dan cemerlang hendaknya..

muka adin mirip aidalah..

Aida said...

TQ kak hanis dan amin atas segala doa kawan-kawan .. aida akan didik adin utk jadi mcm han jugak .. pelajar terbaik sekolah .. Insya'allah ..