Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Monday, November 21, 2011

Mari Habiskan Ferrero

ni sessi menghabiskan ferrero namanya.. bg lah sekotak, laju je 2 beradik ni settlekan.. bila dorang ni makin membesar, perut pun cepat je lapar kan.. ada je benda yg dorang nak kunyah .. skang ni encik suami rajin memasak di dapur.. saya si puan isteri ni cuma makan je.. sambal sardin pun encik suami dah pandai masak.. wakakaka.. habislah, makin malas lah si puan isteri ni.. makin lah si puan isteri ni membesarkan badan .. haishhhh .. bila lah mau masuk gym ni ..

4 comments:

Hanis Azla said...

anak2 layan ferrero.. mak layan sambal sardin en.ayah.. mmg best sgt tu aida..

Marsha~ said...

sedapnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.. mintak sikit!

Aida said...

kak hanis, hmm tu lah tu .. habis lah mak dia .. badan dah berganda² dah ni ..

Aida said...

marsha, mau tak sedap .. tak sampai sejam dah licin .. mak dia dapat saki baki je .. hadoiiiii