Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Wednesday, November 23, 2011

Convo Adina

ni time Adina dapat sijil .. dah pun habis taska .. next year Adina naik darjah 1 .. sama sekolah dgn abang jugak .. jadi kalau adin nakal, habis lah abg tulis nama adik .. sbb adik ni kadang mcm gengster skit .. ada je dia nak argue .. pening kepala .. tp adik tetap anak yg rajin tolong mama kan .. kadang mama je tak suka adik tolong mama .. hehehe
nilah dia buah hati saya .. Nor Adina Fatihah Binti Sallehuddin .. Semoga di sekolah baru nanti, adik akan lebih rajin belajar dan akan ikut jejak abang ye sayang .. mama sayang adik walaupun adik dah takde gigi .. wakakakaaaa

4 comments:

Hanis Azla said...

semoga adina terus berjaya hendaknya.. cantik anak dara aida ni..

Aida said...

Insya'allah kak hanis .. moga dia mengikut jejak Adin ..
Tima kasih aunty hanis kata Adina Cantik .. mesti dia suka .. :)

wahida said...

yeyyyy!! adik dah konvo...tahniah adik!!

nnt kat sekolah kebangsaan belajar rajin2 yer...
nnt abang catit nama adik lak..huhu..

Aida said...

wahida,
nampak gaya dah konvo .. hehehe .. tu lah tu .. jgn dia duk gaduh dgn abg dia sudah .. pening nak ngadap cikgu besar plak nanti .. :)