Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Thursday, November 10, 2011

Malas + Malap

entah kenapa dah dekat 2 minggu kat dept baru ni aku jadi malas dan malap.. aku malas nak pikir.. bangun pagi pun mcm dah x de semangat.. sampai kat opis pun, asyik lah tengok jam tu.. asyiklah aku ni menghitung hari.. adakah aku perlukan short vacation?? hmmmm.. aku nak ceria dan cergas mcm selalu.. aku x suka perasaan mcm ni.. bg aku masa sikit ye!

4 comments:

Hanis Azla said...

tempat baru mmg susah sikit nak sesuaikan diri.. harap2 perasaan tak best tu cepat berlalu.. vacation pun okey juga untuk redakan perasaan tak best tu aida..

Aida said...

Kak hanis, aida meredakan diri dgn membaca novel.. Minggu ni nak carik lg novel baru..

Marsha~ said...

babe... cheer up lah... mungkin ade hikmah semuanya ni.... tk care yo

Aida said...

marsha, thanx babe! aku dah ke arah tidak meroyan .. hahaha