Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Friday, September 19, 2008

Confirm Blocked ..

Yippi .. akhirnya aku dapat gak berbuka pose kat luar .. hubby aku tak kisah sangat asalkan tak balik lambat sangat .. :0 .. Dear Mr S, i tak pernah keluar lepak dgn kengkawan lerr .. so, tahun ni je ter'advance' skit .. tq and very appreciate it ..

1st on 20th September 08 - Nana's friend at Sri Bayu Restaurant, Bkt Jalil Golf & Country Club

2nd on 24th September 08- Eza & Qimie my best friend masa kat PTPL, Ampang. Venue : San Francisco Steak House, Mid Valley

3rd on 25th September 08 - with my luvly sis Sue at somewhere in Kg. Baru

Kenapa mesti Nana ?? sbb aku suka budak ni .. dia tak hipokrit dan peramah beb!! Biarlah dia nak seksi ke apa ke, yang penting hati dia bersih ok .. jgn nilai org dari luaran, tp nilai bila kita dah kenal tau .. bukan apa, nanti kena mcm aku .. duk suka kat org tu, tp sebenarnya lagi terukkkk dari yg aku sangka .. tobattt aku ..

2 comments:

eZa said...

c u there babe!
pssttt! nana tuh sape pulak?? ;)

Nor Aida Abdullah said...

yeah .. harus gamatkan walau kita 3 org jerkk ..
nana tu buah hati pengarang jantung aku .. hehehe ..
nana af ...