Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Friday, September 19, 2008

Kad Raya Dari Adin ..

Hari ni penat gilerr .. sampai umah dah lambat sbb hubby dari UM pun dah lewat .. sampai kawasan umah dlm pukul 6.20pm .. cepat² gi nursery terus amik Adin dgn Dina .. kalau lambat nanti kena charge o.t. .. hehehe .. tp, sebulan tak pernah pun lebih RM400 ..
bila dah amik adin dgn adik, terus lah ke pasar ramadhan nak cari kuih utk adin dgn air soya panas dan apa² jelah .. hari ni adin gigih lagi pose .. :) kalau hari ni puasa lagi, dia dah 13 hari pose .. alhamdulillah, nampaknya dia dah tak kisah utk tahan makan dan minum .. tengah leka borak dgn hubby, tetiba adin cakap "jeng jeng jeng .." pastu dia pun hulur kad kaler hijau .. "nah mama .. ni utk mama dgn abah .."
wahhhh .. kad raya beb .. terharu rasanya bila anak bagi kad raya .. lepas dah baca, terus cium adin .. adik pun dapat cium gak .. huhu

2 comments:

The Journey.. said...

so shweett!!! bila la aku nk ada anak sendri nih???

Nor Aida Abdullah said...

next year kahwin kan ?? hah .. terus je lah .. jgn tangguh² .. rugi ...