Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, September 23, 2008

Dah Dapat Dah ... Huhu ...

Alhamdulillah .. pagi ni rezeki murah betul .. baru je tadi ni pegi amik cek kat kaunter .. cek tu dari Radio Era utk peraduan Aku Mahu Percuma di Era .. once dapat call, terus je turun .. hehehe
cek ni tak lah banyak mana takat RM200 je tp jadilah utk buat beli kasut raya kan .. masa aku call utk Aku Mahu Percuma di Era tu, habuan dia utk top price sangatlah besar .. RM60,000 beb .. tp kalau dah bukan rezeki aku, nak buat mcm mana kan .. apa pun aku sangatlah bersyukur .. :)
kalau ikutkan ni bukanlah kali pertama aku menang kat Era .. sebelum ni pernah dapat RM400 .. selebihnya, voucer makan dgn tiket² konsert percuma .. ni lah berkat jadi pendengar setia kot .. hehehe ..

3 comments:

Mrs Zamzuri said...

syukran syukran.. esok ko ley la belanja aku ng eza kan kan kan?? hahaha...

Unknown said...

esok cek tak clear lagi .. apa kata bos blanja dulu .. nanti cek dah clear aku blanja .. ok tak ??

it me said...

syukran syukran