Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Wednesday, September 28, 2011

Gua @ Kawah Putih

Gua ni masih aktif lagi ye .. sbb tu dia tak kasi kita org duduk lama² kat depan pintu gua ni .. jadi kita org pun tak lah lama kat situ ..
sempatlah posing kejap .. tetap dgn adik aku ni ..

4 comments:

Hanis Azla said...

kat mana ni aida?

Fieza79 said...

dorang letak kayu spya tkde pelancong yg masuk kan...berbahaya...dan betul ke bila dok depan pintu kemain kuat bau belerang nya...

Aida said...

Kak Hanis, ni kat bandung ni ..

Aida said...

Fieza,
ha'ah .. dia hadang dgn kayu je .. tp mmg kuat bau belerang dia .. ada berasap lg keluar .. selambar je kita org ni tak pakai penutup mulut sbb org dia pun tak pakai ..