Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, September 20, 2011

Jus Alpukat Kampung Daun

aku ni kalau ke bandung atau kawasan yang ala€€-ala indonesia ni mesti tak sah kalau tak order jus alpukat.. dari mula jejak kan kaki kat bandung, aku dah belasah 2 gelas jus alpukat.. hari ni tadi masa lunch kat kampung daun, order lagi.. tp kali ni coklatnya diberi extra.. apa lg.. tuang tak hingattt la.. mmg syok sangat!!

4 comments:

:: cik zanaheymie :: said...

Kak Aida, apa itu jus alpukat???

Hanis Azla said...

aida.. nak sikit.. dah terliur benar akak tgk alpukat tu..

Aida said...

zana,
alpukat tu avocado .. dan jus tu dia blend lah avocado tu dgn susu kot .. pastu letak coklat .. walllaaa ...

Aida said...

kak hanis, hehehe .. jom kak kita ke bandung !!