Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Friday, September 9, 2011

Raya 2011

tahun ni kami berbaju kelabu .. pagi raya tu aku ingat nak pakai tudung lilit² .. tp agak menyesakkan kepala je aku pikir .. nanti tak terlilit, terus terbelit .. ;p
dan ni lah pic keluarga besar aku .. berbaju coklat dan gold tu kakak sulung, kakak kedua tu aku lah berbaju silver, adik ke 3 yg coklat kiri skali .. single lagi sbb kematian tunang .. pastu adik ke empat yg berbaju biru .. dan yg akhir sebelah berbaju coklat tu .. mak dgn ayah baju tak sedondon .. main tangkap muat je .. janji baju raya kan .. hehehe

3 comments:

Hanis Azla said...

wah cantinya tema baju raya family aida.. akak suka warna tu.. family photo yg ramai2 tu pun cantik..

Fieza79 said...

ramai la jgk fmly Aida..mesti meriah...fieza ni fmly kecik je..

Unknown said...

kak hanis, tima kasih .. kaler silver ni adalah kaler waktu nikah dulu .. tp baju encik suami tu adalah baju baru .. wakakaka ..


fieza, ramaikan bila 3 org dah kawin .. padahal kita org ni 5 beradik je dan semer perempuan .. nasiblah cucu tu dah ramai .. hehehe