Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, September 27, 2011

Kawah Putih - Bandung

ni kawah putih .. kenapa nama dia kawah putih ?? hmm rasanya ni tempat yg bekas² gunung berapi tu .. jadi dia tinggalkan bekas je .. kawah putih ni ada kat bandung .. kalau org pegi bandung, asyiklah ke tangkuban perahu je kan .. tp kali ni aku tukar utk ke kawah putih .. mmg view cantik!
ni lagi .. tp aku mcm malas nak letak banyak pic .. mana ada jelah ye .. tempat ni kalau kereta nak masukl kena bayar rp150 ribu .. tp tempat ni mcm takde apa je pun .. sekadar nak hadap kawah putih ni .. tp aku tengok ada lah pasangan pengantin yg berphoto kat situ .. ku pikirkan pengantin kat malaysia je yg suka out door .. tp kat bandung pun dah berjangkit ekkk .. hahaha
last but not least, aku bergedik santai dgn adik ku ..

2 comments:

Fieza79 said...

ada tgk pemandangan kawah putih ni kat majalah 3 haritu...menakjubkan la tmpt tu..nmpk semua putih je kan...

Aida said...

Fieza, ha'ah .. sbb tangkuban perahu tu mcm dah biasa kan .. jadi aida pun saja lah mencub ke kawah putih .. mmg sangat menarik .. terasa diri ni sangat kerdil bila kat situ .. :)