Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Monday, June 22, 2009

Taj Mahal from Lego


pic kat atas ni adalah taj mahal yg dibuat dari lego .. wah .. kagumnya .. benda alah ni ada kat klcc .. baru aku jumpa pic ni .. hehehe .. ramailah pengunjung yg syok tengok taj mahal ni .. aku mcm biasa akan buat muka jakon, dan sibuk nak amik gambar .. hahaha .. kata nak blogger tegar kan ?? jadi buat tak tau jelah amik gambar ..

hah kat atas nilah kata² nasihat dari pihak management klcc .. kot² lah ada pengunjung yg nakal kan .. terlanggar lak terus runtuh .. sapa nak jawab .. dan pic sebelah tu pulak, penerangan serba sedikit pasal taj mahal .. ;)
skang ni kan, adin sibuk je nak pakai cap .. dah lah pakai tak betul .. bila aku nak betul kan, dia kata aku tak tau .. adussss .. mana awak tau mama tak tau ? dulu mama ni cap collector ok .. pastu mcm biasa pic aku dan ucu dan kak ngah ..

4 comments:

A.R.A.S.H. 910 said...

wah itu lego ka?? huhu

Aida said...

ARASH ~ ye .. itu adalah hasil dari lego .. sila percaya ye .. ;)

Marsha~ said...

kalau adik ipar & akak ipar tgk ni, mesti diorg suka.. diorg gila lego.. hehe

Aida said...

marsha ~ hmm saya pun suka gak .. sbb mcm pelik je dorang boleh jadikan mcm² bentuk kan .. ekceli saya yg lagi excited dari the kiddos .. ;)