Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Wednesday, August 5, 2009

Pengaruh TV


Korang kalau tengok pic kat atas ni kan apa yg korang perasan ?? iyerrr .. tulisan anak bujang aku tu mmg cantik dan kemas .. kalau sekali pandang mmg mcm takde salah .. Muhammad Azadin Ben Sallehuddin .. tp apa kes pulak Bin tu jadi BEN ?? iskkk .. mesti anak aku ingat BEN 10 ni .. nasiblah Bin tu je yg salah .. err nama abah patutnya ada dua D .. hmm kena betul kan lah kalau tak nanti asyik silap je .. tp korang perasan tak, anak aku tu duk campur adukkan tulisan besar dgn kecik .. ingat kan kita yg dah tua ni je suka buat mcm tu, tp anak yg baru nak belajar ni pun dah menunjukkan skil dan minat yg sama .. hahaha .. apa kes ???

6 comments:

Mama Adib said...

cantik tulisan adin

Aida said...

cantik ke ju ?? hmm kena ajar lg cara penulisan tu .. hehehe .. apa pun, tq

Marsha~ said...

cantik tulisan adin.. kemas je... :)

Aida said...

tq aunty marsha .. ;)

miss NazzNazza said...

anak kakak yg sgt cumey...ok ler tuh...Ben 10..sye pon mnt sgt2...hehehe...

Aida said...

miss NazzNazza ~ tq .. comel sbb dia kanak² kan .. skang ni dia dah sibuk dan suka jam ben 10 .. hari² ben 10 .. pening akak dik ..