Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Monday, August 24, 2009

Salam Ramadhan

hello kengkawan .. hehehe .. dah 3 hari dah kita berpuasa kan .. kejap je dah bulan 8 .. dan kejap je dah nak hujung tahun .. citer ramadhan aku tahun ni mcm biasa je .. tp masa 1st day tu mcm kalut gak sbb terbabas sahur .. dah tido pun lambat mcm mana nak bangun .. nasib lah adin dah makan koko crunch .. itu pun mr hubby yg bg .. kalau tak kelaparan lah adin pose .. zalim sungguh aku ni kan .. hehehe .. utk hari yg pertama puasa tu, mmg adin success lah sampai ke ptg .. dina pun pose gak tp separuh hari je .. lepas tu dia cakap dia haus .. pastu dan² tu gak dia bukak peti ais dan minum ribena dia .. sabar jelah .. adin tengok je walaupun aku tau dia pun sama nak minum .. mcm yg aku cakap utk day 1 pose tu mmg dia berjaya walaupun mulut dia asyik cakap lapar .. tp hari kedua misi tidak berjaya .. dia sakit perut .. dan kebetulan aku lak takde sbb ada exam pagi tu, jadinya mr hubby pun suh dia bukak pose .. hmm takpelah, sbb adin sakitkan .. pagi tadi, masa time hantar ke nursery tu dia masih lg pose tp tak taulah tengahari nanti .. harap bley tahan sampai ke ptg .. last year dia dapat pose 24 hari .. harap tahun ni lebey lah skit .. nanti mama bg duit raya lebey gak .. hahaha .. ok lah .. ni aku tengah cari pic utk nak tepek kat sini sbb smalam aku join kelab kat opis nya function .. berbuka bersama ahli keluarga kelab psmb .. best woooo .. nanti sat lg aku citer ye .. ni nak siapkan payslip dan nak edarkan pay slip jap .. esok gaji .. yeayyyy !!!

Selamat Menjalani Ibadah Berpuasa ..

2 comments:

Marsha~ said...

dah plan nak berbuka apa ptg ni??? heheh.. baju raya dh beli? hehehe

Unknown said...

marsha ~ hmm tak tau lah nak buka apa pun .. tp kat dlm fridge dah siap perap ayam .. apa ye .. baju raya yg basic ada dah .. tinggal yg t-shirt utk the kiddos je blum .. huhu