Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Tuesday, August 25, 2009

Singgahsana Hotel ~ Puasa Ke 2

hari ahad lepas, kelab kat opis aku ni ada buat majlis berbuka puasa kat Singgahsana Hotel .. selama aku kerja kat sini, nilah 1st time aku dapat join .. acara berbuka puasa ni mmg tiap² tahun ada cuma aku je yg tak berkesempatan nak join .. tp alhamdulillah, tahun ni dapat gak akhirnya aku join dorang semer .. mmg ramai lah yg turun .. tp ada gak yg tak dapat join .. aku sampai kat hotel ni dlm pukul 7 pm kot .. just nice lah nak tunggu lagi 25 minit utk berbuka .. sampai je terus cari table dan aku suh lah mr hubby dan the kiddos tu duduk .. aku pergilah meneroka segala makanan yg ada kat meja buffet tu .. lauk mmg banyak .. dari ke udang hinggalah ke ayam bakar hinggalah ke kambing panggang semer adalah .. tp udang dgn sotong tu je aku tak dapat sbb q panjang sangat .. malas aku nak tunggu .. kambing aku mmg tak makan jadi tak kisah sangat kalau tak dapat pun .. the kiddos makan mee soup .. pastu adalah murtabak dorang makan 2-3 potong je dan mr hubby pun cuma amik nasi dan lauk campur .. overall makan dia boleh lah .. nak kata sedap sangat, rasanya mcm so-so je .. perut tengah lapar, tekak pulak mmg kekeringan .. jadinya banyak minum dari makan aku rasa .. hmm adin hari yg ke 2 ni tak puasa sbb sakit perut .. smalam dia puasa penuh dan hari ni, insya'allah puasa penuh gak .. oklah .. jomlah layan pic ..





** pic credit to A.R.A.S.H**
saya guna pic yg awak amik .. tq ..

6 comments:

cik zilla said...

waaa..awalnya psmb wat majlis buke pose...

Unknown said...

tu lah .. sbb kalau awal kan bley dapat harga murah .. fuzi, awak dah sihat betul ??

Marsha~ said...

isshhh.. sadis betul binatang yang kena sumbat kat tooot tu.. kambing ka?? ngeri betulllllll

Unknown said...

marsha ~ hehehe .. tu lah kambing golek .. nasib lah saya jenis tak makan kambing ..

Arash Libra said...

biasa2 jer gbr tew..huhu..

eh ni 1st time ke join? lalala~

Unknown said...

A.R.A.S.H ~ tu lah .. 1st time tau join buka puasa ni .. tahun² yg lepas tak berkesempatan .. ada je plan balik kg .. tp tahun ni, dapat join .. best betul ..
**teringin gak nak ada kamera mcm awak .. tp kena pikir 2 kali dulu**