Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Monday, August 3, 2009

Makan FREE

ni citer lama .. tp aku tak sempat nak citer kat korang semer .. opis aku ada buat makan² buah-buahan tempatan .. tp tak semer jenis buah ada .. yg ada cuma durian, buah manggis, buah langsat ke buah duku (aku tak ingat) pastu rambutan pun ada gak .. confirm lah aku suka sbb ada durian .. hehehe .. gambar pun tak banyak sangat .. sbb aku sangat sibuk makan durian tu .. hanya durian je yg aku fokus .. bilik kat opis ni mmg ngadap tempat parking tu, jadi aku dah nampak dari bilik aku yg dorang bawak 5 bakul buah durian .. wallaweiii .. cukup ke tak tu ?? hah .. memula mmg semer cakap tak cukup .. tp bila dah sampai masa utk makan, sampai tak habis dan tak larat nak makan .. aku rasa kan, ni pertama kali opis aku buat pesta makan buah-buahan ni .. mmg syok dan seronok .. apa pun korang layan lah pic ni dulu ye .. hehehe




** ekceli pic mmg banyak lagi .. tp aku tak larat nak pilih .. korang kalau ada fb, tengok jelah kat fb ye .. hehehe

lokasi kejadian : perkarangan parking (podium parking psmb)
hari kejadian : hari jumaat yg mulia
tarikh kejadian : 24 julai (bersamaan dgn hari gaji)

No comments: