Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Thursday, August 6, 2009

Tournament Bowling

last saturday ada tournament bowling kat flamingo .. mcm biasa aku akan bermain utk company ku yg terchenta ni .. bersungguh praktis sampai gaduh² dgn sang suami sbb terlalu fokus sangat .. mcm lah dapat hadiah rumah sebijik kan .. hahaha .. gilerrr sungguh .. tp ni mr hubby dah ok dah skit sbb bini dia ni dah berjanji akan menfokuskan pada dia 25 jam sehari .. hahaha .. kali ni yg terpilih utk main on behalf company adalah unit it dan aku hanyalah tampilan a.k.a tampalan jerr itu pun sbb aku terlibat dgn e-ot dan sewaktunya .. org dah ajak kan .. pergi jelah .. ngengada lak tak nak kan .. jadi kita org pun memulakan praktis .. memula aku buat balingan biasa je, pastu tah mcm mana tok guru aku a.k.a epul telah menurunkan ilmu balingan berpusing .. hah amik kau .. terpeleot gak pergelangan tangan ni nak memusingkan bola tu .. tp utk lane papan mmg worth it lah utk balingan pusing tu .. kalau setakat lane plastik tu, kau baling jelah tegak .. takkan menjadi ok sbb lane plastik tu licin .. jadi nya juara wanita utk hari tu adalah A.K.U .. huahuahua .. dapat lah hadiah hamper .. utk juara lelaki lak berpihak kepada tok guru aku iaitu EPUL .. jom layan pic dulu ..

the players : me, nabilla, tok guru @ epul, rizal, mizam dan razif
(yg 1st pic tu sebelah nabila tu bf dia .. kira pembakar semangat lah tu .. huhu)

1st pic tu aku tak taulah apa yg dorang nak buat sebenarnya .. yg 2nd pic tu tok guru nak tunjukkan betapa hebatnya dia makan garpu tu ..

my tok guru = epul , dan nabilla = hot stuff .. hahaha .. ya ampunnn ..

yeayyy .. tok guru dan anak tok guru menang .. yippie ..

tempat kejadian : flamingo, ampang
waktu kejadian : 9.30 pagi hari sabtu, 1 Ogos bersamaan dgn hari org berpiket kat jln tar

No comments: