Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Monday, November 22, 2010

Adin 7 Tahun

22 November 2010 .. yeayyyyy .. hari ni hari jadi adin yang 7 tahun .. dah besar dah anak mama ni .. kejap je dah 7 tahun .. skang ni kalau aku duk gomol² nak cium dia, mesti dia tak brapa suka .. haishhh .. geram plak aku .. tp disebabkan dia anak aku, pedulik hapa kan .. tetap kena cium jugak .. mlm ni nak celebrate apa ye ? sbb smalam aku dah masakkan dia spagetti kuah putih .. hari ni kena beli kek dan makan² anak beranak je lah .. hehehe .. nanti kat mersing bley lah sambut lagi sekali .. kira aci lah tu kan ..

untuk adin, moga menjadi anak yang soleh .. sayang adin sangat ..
HAPPY 7TH BIRTHYDAY ADIN ..

4 comments:

Fieza79 said...

wahh still manja ni walo dh besor...siap digomol2 di cium2...

sama la Irfan thn dpn dh 6 tahun..pon suka gomol2 dn cium2..hehee

Aida said...

fieza, dia tu tak suka .. tp saya yg suka.. hehehe ..

Arash Libra said...

epy belated bday adin..smoga jadi anak yg baek..

Aida said...

tq uncle .. :)