Kawan-kawan saya owwwsemmmm !!

NuffnanG!!

Monday, November 29, 2010

Renjis² Dipilis ...

selamat sudah majlis adik ipar aku .. kisah cinta dorang pun penuh tragisss .. tp, kalau dah jodoh tu tak kemana kan .. moga mereka akan berbahagia dan dilindungi selalu .. aminnnn ..
disbbkan majlis nikah sebelah mlm, suasana sangatlah meriah dan sejuk tetapi selepas je akad dilakukan, berjuraian lah air mata bila mana majlis yg indah ni tiada kedua arwah ibu bapa mertua .. kalau ada mereka, tentulah majlis lebih bermakna .. perasaan sebak menyelubungi tetamu yg ada ketika menyaksikan raja sehari memohon restu dari kedua belah keluarga .. aku pun tak sedar yg aku juga ada menitikkan air mata .. bukan air mata palsu ye .. origina ni sampaikan air hidung pun ada tp aku sempat tahan .. hehehe .. ok .. cerita panjang pun tak guna kan jom lah layan pic ..

pengantin perempuan kena sign dulu borang .. wali abg ipar yg sulung .. utk akad nikah, abg ipar aku lepaskan kepada tok kadi ..

dub dab dub dab jantung hisyam .. hehehe

setelah bergelar suami isteri ..

biru waktu hari lansung (sabtu), putih ketika nikah dan purple ketika berinai kecil ..

wajib ada, gedik santailah kan ..

5 comments:

Aleeya said...

selamat pengantin baru utk adik ipo ko..sonoknye kawen hahah teringat zaman dolu2 ...

Aida said...

kannn .. suka kan .. teringat kena senyum selalu ..

dila~noor said...

hamboi..gedik nyah gmbor kt pelamin tu..heheh
kak aida,sori tak dpt dtg..kbtln hr tu zezul br blk dari ganu =)

semoga perkahwinan dorg kekal smpai akhir hayat..n perkahwinan kak aida jugee =)

Aida said...

dila noor, takpe .. majlis pun dah selamat ..
kita org ni mmg .. kalau part bergambar mmg gedik .. hahaha

BUNGA said...

salam ziarah.
pengantin sama cantik, sama padan.. tahniah untuk perantin.. semoga kekal bhagia hingga ke syurga.. InsyaAllah.. Amin :)